.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران داراي قابليتهاي ناشناخته براي سرمايه‌گذاري

معاون برنامه‌ريزي استاندار مازندران گفت: اين استان داراي قابليتهاي بسيار موثر و ناشناخته‌اي است كه مي‌تواند انگيزه لازم را براي سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي ايجاد كند.

"ولي‌الله فرزانه" روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: وجود فرصتها و زمينه‌هاي موثر در عرصه گل و گياه، فولاد، كشاورزي و گردشگري با توجه به تنوع آب و هوايي از نكات مثبت سرمايه‌گذاري در مازندران است. وي زمينه‌هاي مشاركت را طرحهاي سرمايه‌پذير، شركتها و سازمانهاي سرمايه‌گذار، زمينه‌هاي عمراني، ساختمان، پتروشيمي، نفت، گاز، كشاورزي، دامپروري، گردشگري، آب و برق ذكر كرد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار مازندران اجراي طرحهاي بزرگ عمراني ازجمله طرحهاي ايجاد بزرگراههاي ارتباطي، ساخت مراكز اقامتي براي گردشگران را از عمده نيازهاي اساسي استان مازندران برشمرد و اظهار داشت: اين عوامل مي‌تواند زمينه توسعه و ايجاد ارزش افزوده براي سرمايه‌گذاري را در استان فراهم كند. 

فرزانه از شركت مازندران در نمايشگاه فرصتهاي سرمايه‌گذاري از تاريخ ‪ ۱۸‬تا ‪ ۲۱‬دي‌ماه امسال در منطقه كيش خبر داد و افزود: ستاد سرمايه‌گذاري استان، خانه صنعت و معدن، شركتهاي وابسته به سازمانهاي جهاد كشاورزي و سازمان ميراث فرهنگي از مازندران با هدف معرفي فرصتهاي سرمايه‌گذاري در استان در اين نمايشگاه شركت مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 16 آذر 1386
شما نمی شناسید !!!
شهروند ساروی 17 آذر 1386
این شعار را قبلا هم شنیدیم !!!
لطفا عمل کنید !!!!
شهروند ساروی
شهروند ساروی 18 آذر 1386
منظورتان سمنان که نیست ؟؟؟!!!
شهروند ساروی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.